.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازدید ناظر AFC از ورزشگاه شهدای ساری

ناظر عراقی کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز از امکانات ورزشگاه شهدای ساری برای میزبانی فستیوال فوتبال این قاره بازیکنان کمتر از 13 سال بازدید خواهد کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، فستیوال بازیکنان فوتبال کمتر از 13 سال AFC طی روزهای 24 لغایت 30 اردیبهشت ماه جاری با شرکت 9 کشور منطقه جنوب و غرب آسیا به میزبانی کشورمان درشهر ساری برگزارمی شود و "شمیل کمیل" ناظر عراقی AFC که روز گذشته وارد ایران شد امروز برای بازدید از ورزشگاه شهدای ساری و امکانات میزبانی این شهرعازم ساری خواهد شد.

ناظرAFC همچنین در این سفر با مدیرکل تربیت بدنی استان مازندران و مقامات ورزشی این استان بصورت جداگانه در خصوص برگزاری مطلوب این مسابقات در شهر ساری دیدار خواهد کرد.

فستیوال فوتبال بازیکنان کمتر از 13 سال زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا و با حضور 9 کشورمنطقه جنوب وغرب آسیا شامل تیم های بنگلادش، سریلانکا، بوتان، نپال، مالدیو، هند، پاکستان، افغانستان و ایران به مدت یک هفته به میزبانی ساری برگزارخواهد شد.

هدف از برگزاری فستیوال فوتبال AFC که ازسال 2004 بطورمنظم و سالیانه به میزبانی کشورهای مختلف آسیایی برگزارمی شود شکل گیری تیم های پایه با هدف رشد و توسعه فوتبال درسطح قاره آسیاست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.